Методична проблема

Проблема
"Використання інтерактивних форм під час  формування  навичок грамотного письма"


Опис досвіду роботи над проблемою
У своїй роботі використовую як традиційні, так і інноваційні форми та методи роботи. Адже інтерактивні технології на уроках словесності створюють атмосферу співробітництва, збільшують пізнавальну активність учнів, мотивують потребу самовдосконалення, розвивають творчі здібності. Інтерактивне навчання передбачає залучення до роботи всіх учнів, що є особливо цінним.
            Упевнилася в тому, що використання мультимедійної програми на уроці дозволяє:
    —    за мінімум часу на уроці донести до учнів більший об’єм учбового матеріалу, ніж під час роботи з підручником;
    —    своєчасно поновлювати теоретичні відомості;
    —    охоплювати вивченням теми весь клас;
Великий інтерес учнів викликають малюнки до теми, відео кліпи та голосовий супровід, що сприяє активному веденню дискусій під час обговорення теми.
Завдяки використанню комп’ютерної техніки на уроках в учнів підвищується логіка мислення, формується вміння самостійно виражати думку, підвищується емоційний рівень уроку.
      Для ефективного застосування інноваційних технологій, зокрема, щоб охопити весь необхідний обсяг матеріалу і глибоко вивчити його, а не перетворити його на безглузді ігри, намагаюся спланувати свою роботу так:
   —    даю завдання учням для попередньої підготовки;
   —    на одному занятті не використовую багато інноваційних вправ;
   —    підбираю цікавий матеріал, щоб урізноманітнити форми роботи;
розвиток сучасних технологій спонукає до створення власних робіт (проектів), що і практикую у своїй роботі.
Створені проекти:
-          Літературний різновид праці «С.В.Шевряков – учитель, директор, поет»,
-          «Шевченко – художник».
      Уроки з використанням мультимедійної дошки:
   —    Леся Українка. Поезії «Хотіла б я піснею стати», «Ви щасливі, пречистії зорі»;
    —    Односкладні пості речення. 8клас;
О.П.Довженко «Україна в огні». 11клас.