Інтерактивні форми та методи навчання

Мої публікації:
    
"Інноваційна діяльність словесника як запорука створення ситуації успіху для кожного школяра"


            Сучасні умови вимагають від учителів-словесників докорінного переорієнтування у викладанні української мови на основі компетенції мовно-літературної освіти: учитель повинен домагатися відповідності змісту і технології навчання, головним принципом яких має стати активність самого учня, самостійність у розміркуванні над життєвими проблемами, розв’язання їх засобами мови.


"Збірник диктантів"
       Книга має на меті оптимізувати роботу вчителя та сприяти удосконаленню навчального процесу учнів.
         Збірник диктантів створено з урахуванням особливостей викладу матеріалу в підручнику «Українська мова» 5 клас. У посібнику підібрано такий дидактичний матеріал, який у поєднанні з вправами підручника гарантує ефективність роботи над програмовим матеріалом. До нього ввійшли різні види диктантів – диктанти-тести, диктанти-вікторини, лінгвістичні задачі, графічні диктанти, розподільні акродиктанти, граматичні диктанти-дублі тощо.